Google Nexus(グーグル ネクサス)新CM「Make your own Live Case」編が公開

Google Nexus(グーグル  ネクサス)新CM「Make your own Live Case」編が公開されました。

CMではネクサスのカバーを画像からサクサク作っていますよね。

今はスマホはみんな一緒なのでカバーで個性を演出するしかないですよね。

自分だけのオリジナルカバーはかっこいいですよね。

Google: Make your own Live Case


Google: Make your own Live Case – Skate

Google: Make your own Live Case – Map

Google: Make your own Live Case – Wedding

Google: Make your own Live Case – Dog

Google: Make your own Live Case – Baby

Google: Introducing customized Live Cases